تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 اکتبر 2018 - 0:09
کد خبر : 10283

اعلام حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از مواضع انقلابی دکتر ولایتی

اعلام حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از مواضع انقلابی دکتر ولایتی

ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن اعلام حمایت خود از مواضع انقلابی دکتر ولایتی ایجاد تحولات عظیم علمی ، اداری و فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی ) ؛ مراتب انزجارخود را از بدخواهان و کینه توزان و آنانی که به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند را اعلام می‌داریم

آفتاب دنا : کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت طی بیانیه‌ای از مواضع انقلابی دکتر ولایتی اعلام حمایت کرد.

به گزارش  آفتاب دنا ،کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با اعلام بیانیه‌ای از مواضع انقلابی دکتر ولایتی حمایت کردند.

در این بیانیه آمده: دانشگاه کارخانه ی آدم سازی است( امام خمینی (ره)
اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود (امام خمینی ( ره )
از دانشگاه است که باید سرنوشت یک ملت تعیین شود ، اگر دانشگاه را ما سست بگیریم و از دست برود همه چیزمان از دست مان رفته است. ( امام خمینی ( ره )

دانشگاه آزاد اسلامی مولود مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی است که نقش پر رنگی در رشد علمی کشور از زمان شکل گیری تاکنون داشته است ، این مجموعه‌ی عظیم که از سرمایه های باارزش ، متعهد و انقلابی فراوانی در بین جامعه ی نخبگان برخودار است تا جایی پیش رفته که نام پرآوازه ی ایران اسلامی را در دنیا به عنوان صاحب بزرگترین دانشگاه حضوری برافراشته است و امروزه به برکت حضور مسئولین انقلابی و ولایی در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته است .

این دانشگاه با حضور مدیریت جدید به ویژه ی رئیس محترم هئیت امنائ و موسس دانشگاه آزاد اسلامی با برخورد قاطع و بدون ملاحظه با نیروهای فاقد صلاحیت که با بهره‌گیری از رانت های سیاسی و …. در این دانشگاه جا خوش کرده و با دریافت شهریه از دانشجویان متدین در خلاف مسیر انقلاب حرکت نموده اند شروع نموده و این حرکت انقلابی همچنان با جدیت ادامه دارد.

  این موضوع باعث نارضایتی طیفی مسئله‌دار گشته که در روزهای اخیر با هجمه‌های رسانه‌ای خود به بهانه‌های مختلف قصد تخریب این شخصیت تاثیرگذار نظام و انقلاب را داشته تا به نوعی مانع از اقدامات انقلابی ایشان در مجموعه ی عظیم دانشگاه آزاد اسلامی باشد .

بدینوسیله ما اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن اعلام حمایت خود از مواضع انقلابی دکتر ولایتی ایجاد تحولات عظیم علمی ، اداری و فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی  ) ؛  مراتب انزجارخود را از بدخواهان و کینه توزان و آنانی که به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند را اعلام می‌داریم و برای حل مسائل و مشکلات  که در تحول انقلابی پیش روی مسئولین متدین و با بصیرت دانشگاه آزاد اسلامی می باشد از هیچ کوشش فروگذار نخواهیم بود .

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ( استان کهگیلویه و بویراحمد )

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی