تاریخ انتشار : جمعه 5 اکتبر 2018 - 19:11
کد خبر : 10255

پلیس چشمان بیدار جامعه در برقراری امنیت/همه مردم و دستگاه ها برای پایداری امنیت باید به پلیس کمک کنند

پلیس چشمان بیدار جامعه در برقراری امنیت/همه مردم و دستگاه ها برای پایداری امنیت باید به پلیس کمک کنند

حضرت آیت الله “سیدشرف الدین ملک حسینی” در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات و زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس در برقراری و تأمین نظم و امنیت تشکر کرد .

آفتاب دنا :نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: پلیس چشمان بیدار جامعه در برقراری امنیت است و همه مردم و دستگاه ها برای پایداری امنیت باید به پلیس کمک کنند.

حضرت آیت الله “سیدشرف الدین ملک حسینی” در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات و زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس در برقراری و تأمین نظم و امنیت تشکر کرد و اظهار داشت: برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه از سوی مأموران نیروی انتظامی کشور و استان بدون هیچ گونه چشم داشتی است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم همواره قدردان تلاش ها و خدمات مأموران نیروی انتطامی در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه هستند، هر چند که ممکن است به ظاهر آن را بیان نکنند.

ملک حسینی افزود: قاطعیت مأموران نیروی انتظامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با افراد شرور و قانون شکن لازم است؛ زیرا منجر به برقراری هر چه بهتر نظم، امنیت و آرامش در جامعه می شود.

وی گفت: نکته مهم آن است که نحوه برخورد مأموران نیروی انتظامی با این افراد باید شدیدتر و سخت تر از کسانی باشد که برای نخستین بار مرتکب جرم می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: می توان با نصیحت، راهنمایی و دادن تذکرهای لازم مانع ارتکاب مجدد جرم از سوی این گونه افراد شد.

وی ابراز داشت: گزارش ها و آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد مایه خوشحالی است.

تاکنون ۱۵۴ متهم جرایم اینترنتی در این استان شناسایی و دستگیر شده است

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در این دیدارگفت: حوادث رانندگی در استان ۲۲ درصد افزایش داشته و شاهد افزایش ۷ درصدی فوتی‌های حوادث رانندگی هستیم.

سردار مهدی انصاری از کاهش ۶۷ درصدی سرقت‌های مسلحانه در استان خبر داد و گفت: نسبت به سال‌های ۹۵ و ۹۶ در سرقت‌های مسلحانه کاهش ۶۷ درصدی را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سرقت به عنف ۳۱ درصد کاهش این سرقت‌ها را داریم و در جرائم خشن (شرارت و چاقوکشی) ۱۶ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به رتبه اول استان در پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش ۲۸ درصدی نزاع‌های دسته جمعی را داشتیم.

این مسوول به افزایش ۲۲ درصدی تصادفات و‌حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: بالا بودن حوادث رانندگی منجر به افزایش ۷ درصدی فوتی‌های شده که وجود ۸۲ نقطه حادثه‌خیز در استان علت آن است.

انصاری بیان کرد: ۱۲ مورد از این نقاط حادثه خیز رفع شدند و ۷۰ مورد از آنها باقی مانده که خود عامل اصلی حوادث رانندگی هستند.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشفیات کالای قاچاق گفت: ۴۰۲ میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق بوده و روز گذشته کالای قاچاق شامل گردو و برنج و ..به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان کشف شد.کشفیات کالای قاچاق ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کشف ۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گفت: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در دستور کار پلیس قرار دارد، در حوزه جرائم اینترنتی افزایش را شاهد هستیم ۲۰۹ پرونده جرائم اینترنتی بوده که همه کشف و ۱۵۴ نفر دستگیر شدند.

انصاری بیان کرد: در رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌ها تاکنون دو هزار و ۹۸۳ پرونده مسائل خانواده به پلیس ارجاع شد که یک هزار و ۵۰ پرونده یعنی ۷۶ درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با ارتباط از طریق سامانه ارتباط مستقیم مردم، ۴ هزار مورد گزارش، شکایت و انتقاد به پلیس منتقل و برای رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: با رایزنی مجوز ورود ۵۰۰ نفر از جوانان استان با مدرک دیپلم به نیروی انتظامی را گرفتیم، ضمن اینکه در تلاش هستیم مکان‌های ستادی پلیس در استان که فرسوده و مستهلک هستند را سر و سامان بدهیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی