تاریخ انتشار : جمعه 5 اکتبر 2018 - 18:56
کد خبر : 10249

تحقق شعار پلیس مقتدر، امین مردم با تعامل و مشارکت مردم / اجرای ۱۰۰عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی

تحقق شعار پلیس مقتدر، امین مردم با تعامل و مشارکت مردم / اجرای ۱۰۰عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی

سردار مهدی انصاری گفت: پلیس مقتدر، امین مردم شعار هفته امسال نیروی انتظامی است که برای گرامیداشت این هفته بیش از ۱۰۰ بلرنامه پیش بینی شده است.

آفتاب دنا :  فرماندهی انتظامی  استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست  صمیمی با خبرنگاران برنامه های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد و به سوالات مختلف اصحاب رسانه پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،سردار مهدی انصاری در این  نشست ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از خبرنگاران به مناسبت پوشش خبری خوب فعالیتهای نیروی انتظامی دریکسال گذشته گفت: پلیس مقتدر، امین مردم شعار هفته امسال نیروی انتظامی است که برای گرامیداشت این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار هفته نیروی انتظامی ” پلیس مقتدر، امین مردم ” باید ماموریت های نیروی انتظامی و نیازهای مشارکتی را به درستی و شفاف به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و مردم نیز با پلیس مشارکت فعال داشته تا این اقتدار با حضور مردم و اعتماد به خادمین خود تبلور یابد.

انصاری عطرافشانی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای ناجای استان، برگزاری صبحگاه مشترک،افتتاح طرح‌های عمرانی و مهندسی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها و همایش طلایه‌داران تبلیغ از جمله برنامه‌های پلیس از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه  عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در روز شنبه چهاردهم مهر ماه ارائه مشاوره حقوقی، انتظامی و قضایی را خواهیم داشت و در همین روز نیز با هدف توسعه فرهنگ ترافیک مسابقه روز بدون حادثه برگزار می شود.

انصاری ابراز داشت: در روز پانزدهم مهر ماه حضور نیروها در انتقال خون و همچنین گردهمایی با شرکت های امنیتی و حراست ها را خواهیم داشت و در روز دوشنبه نیز شاهد اجرای صبحگاه عمومی و چندین برنامه دیگر هستیم.

انصاری افتتاح دو طرح عمرانی و مهندسی را از دیگر برنامه های هفته ناجا عنوان کرد و گفت: ملاقات مردمی نیز از دیگر برنامه های هدفگذاری شده هفته ناجاست.

وی افزود: در روز سه شنبه نیز کارشناسان پلیس فتا در مدارس و مراکز آموزشی حضور یافته و آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی را تشریح خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان  خاطرنشان کرد: ‌همچنین طی هفته ناجا اجرای رزمایش توسط یگان ویژه و قرائت پیام مهر در مدارس را نیز خواهیم داشت.

انصاری اجرای طرح مردم یاری و خدمات بهداشتی با پوشش چند روستای محروم را از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته ناجا دانست و ابراز داشت: کلنگ زنی پاسگاه انتظامی زیلایی نیز انجام می شود.

انصاری گفت: برنامه طلایه داران و فرهنگ یاران پلیس ترافیک با پوشش بیش از ۳۰۰ دانش آموز نیز عملیاتی می شود.

افزایش ۴۴ درصدی کلاهبرداری‌های اینترنتی

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش جرائم در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: کلاهبرداری‌های اینترنتی ۴۴ درصد و جرائم اخلاقی ۷ درصد جرائم پلیس فتا را تشکیل می‌دهد لذا ضروری است که پلیس فتا استان مجهز شود.

کشف ۹۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا

وی با بیان اینکه ۹۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا کشف شده گفت: پلیس فتای استان با اقدامات انجام شده بهترین پلیس در سطح کشور معرفی شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعات کودک‌ربایی در استان گفت: کودک‌ربایی در استان کذب است در سال جاری اصلا موردی به‌نام کودک‌ربایی در سطح استان نداشته‌ایم.

پلیس با حضور در جلوی مدارس شرایط را تحت کنترل دارد

انصاری در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در جلوی برخی مدارس گفت: مواردی در این خصوص مشاهده شده که برخورد لازم صورت گرفت، ضمن اینکه پلیس تا پایان سال تحصیلی با حضور در جلوی مدارس شرایط را تحت کنترل دارد.

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ناامنی و مشکلات کامیون‌داران گفت: کامیون‌داران حامل سوخت با تحصن‌هایی مطالباتی داشتند اما در خصوص مشکلات ایجاد شده برای کامیون‌داران در جاده‌ها با همکاری سپاه خودروهایی که برای تامین سوخت به بنادر فرستاده شدند اسکورت شدند و مشکلی هم ایجاد نشد.

انصاری با یادآوری این مطلب که کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است، گفت: نوروز سال گذشته و سال جاری نیروی انتظامی استان رتبه برتر کشور را به دست آورد و مورد تقدیر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی