تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 اکتبر 2018 - 23:56
کد خبر : 10195

آفتاب دنا : مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نهادینه کردن نظم و مسئولیت پذیری دانش آموزان را امری مهم در مدارس شبانه روزی عنوان کرد.  به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی حسن زاده در جمع مدیران  مدارس شبانه روزی شهرستان بویراحمد در دبیرستان کمایی مقدم با بیان اینکه مدارس شبانه روزی نقش

آفتاب دنا : مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نهادینه کردن نظم و مسئولیت پذیری دانش آموزان را امری مهم در مدارس شبانه روزی عنوان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، علی حسن زاده در جمع مدیران  مدارس شبانه روزی شهرستان بویراحمد در دبیرستان کمایی مقدم با بیان اینکه مدارس شبانه روزی نقش مهمی در شکوفایی استعداد دانش آموزان دارندگفت: دانش آموزان سرمایه های  مهم انسانی کشور هستند که توجه به مسائل آموزشی ،تربیتی و اخلاقی دانش آموزان مدارس شبانه روزی در ساعات غیر آموزشی ضروری است.

وی با برشمردن ویژگی ها و شرایط خاص مدارس شبانه روزی شهرستان، توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را مهم ذکر کرد وگفت: ارتقای دانش آموزان مدارس شبانه روزی در همه ابعاد از اهدافی است که در مدیریت آموزش و پرورش دنبال می شود.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد جلوگیری از ترک تحصیل، حمایت از دانش آموزان نیازمند و افزایش پوشش تحصیلی را از اهداف مد نظر فعالیت مدارس  شبانه روزی عنوان کرد که تاکنون موفقیت های خوبی  در این زمینه بدست آمده است.

وی افزود:  حدود ۴۰۰نفر دانش آموز در ۸ آموزشگاه شبانه روزی شهرستان بویراحمد با حمایت دولت، مشارکت مردم و خانواده های دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند که اکثرا از مناطق محروم و روستایی هستند.

حسن زاده توجه به بهداشت، کیفیت و تنوع در برنامه غذایی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و از مدیران مدارس شبانه روزی این شهرستان خواست بر نحوه تهیه ،پخت و توزیع غذا نظارت بیشتری داشته باشند.

مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد پخت غذا به صورت متمرکز در دبیرستان کمایی مقدم را اقدامی ارزشمند در صرفه جویی در زمان ،هزینه ها  و نیروی انسانی ذکر کرد وگفت: این متمرکز بودن باعث می شود تا مدیران مدارس به رسالت اصلی خویش یعنی آموزش مطلوب دانش آموزان توجه بیشتری نمایند و دغدغه تامین مواد اولیه وپخت غذا را نداشته باشند.

ارتقاء کیفیت غذا و توزیع به موقع آن ازبرنامه های مهم دبیرستان کمایی مقدم

در این جلسه مدیر دبیرستان شبانه روزی کمایی مقدم ضمن ارائه گزارشی از فرآیند تهیه وپخت غذا و نحوه توزیع آن گفت: این جلسه در راستای هم اندیشی برای ارتقاء کیفیت پخت غذای مدارس شبانه روزی و هماهنگی بیشتر در زمینه توزیع به موقع آنتشکیل شده است.

فریده مرادی با بیان اینکه در دبیرستان کمایی مقدم برای ۱۷۰ دانش آموز خوابگاهی مشغول به تحصیل غذا پخت می شود گفت:  در این دبیرستان برای  دانش آموزان هنرستانهای شبانه روزی اقبال لاهوری ، کشاورزی و مدارس نمونه توحیدی ،نمونه الزهرا ،حجاب و یادگار امام نیز پخت غذا صورت می گیرد.

مدیردبیرستان شبانه روزی کمایی مقدم ارتقاء کیفیت غذا و توزیع به موقع آن را ازبرنامه های مهم این دبیرستان دانست وگفت: تلاش می شود با هماهنگی اداره آموزش وپرورش شهرستان ومدیران مدارس شبانه روزی نقاط ضعف احتمالی رصد و نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

در ادامه این جلسه مدیران مدارس شبانه روزی برنامه غذایی هفتگی مدارس شبانه روزی شهرستان را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند و برای بهبود کیفیت وعده های غذایی تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی