تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اکتبر 2018 - 22:32
کد خبر : 10186

فروشگاه رفاه به‌هیچ عنوان روغن احتکار نکرده است/براساس قانون، مرجع تشخیص‌دهنده اصلی موضوع احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت است

فروشگاه رفاه به‌هیچ عنوان روغن احتکار نکرده است/براساس قانون، مرجع تشخیص‌دهنده اصلی موضوع احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت است

داریوش دیودیده گفت: براساس نظر ارائه شده کارشناسان زیرمجموعه‌ام من نیز می‌گویم که فروشگاه رفاه یاسوج به هیچ عنوان تخلف احتکار روغن نداشته است

آفتاب دنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته کارشناسان متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان، فروشگاه رفاه به‌هیچ عنوان روغن احتکار نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، داریوش دیودیده درمورد خبر منتشر شده از رسانه ها در هنگام بازدید معاون استاندار از فروشگاه رفاه یاسوج مبنی بر احتکار روغن در این فروشگاه افزود: براساس نظر ارائه شده کارشناسان زیرمجموعه‌ام من نیز می‌گویم که فروشگاه رفاه یاسوج به هیچ عنوان تخلف احتکار روغن نداشته است.

وی با بیان اینکه ممکن است این فروشگاه تخلف درج نکردن قیمت برروی برخی کالاها و اقلام را داشته باشد اما یقین بدانید تخلف احتکار روغن توسط فروشگاه رفاه یاسوج شکل نگرفته است.

براساس قانون، مرجع تشخیص‌دهنده اصلی موضوع احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت است

داریوش دیودیده در ادامه گفت: به‌عقیده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد که براساس قانون، مرجع تشخیص‌دهنده اصلی این موضوع هستند احتکار روغن در فروشگاه رفاه یاسوج صورت نگرفته و ما این تخلف را قبول نداریم.

روغنی که به‌عنوان احتکار مدنظر معاون استاندار بوده همان روز وارد انبار فروشگاه رفاه شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درادامه افزود: بنا به ارزیابی کارشناسان متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، روغنی که به‌عنوان احتکار مدنظر معاون استاندار و همراهان وی بوده همان روز وارد انبار فروشگاه رفاه یاسوج شده و تا زمان فروش آن نیز نیاز به گذراندن مراحل اداری فروشگاه بوده که متاسفانه زمان بازدید معاون استاندار استان و همراهان‌شان این مراحل به‌طور کامل طی نشده بود که روغن موردنظر در اختیار خریداران قرار گیرد.

گفتنی است در بازدید جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از کارشناسان نهادهای نظارتی و رسانه‌ها به فروشگاه رفاه یاسوج در حین بازدید از این فروشگاه اعلام کردند که روغن این فروشگاه احتکار شده است.

از سویی مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج تاکید کردند روغن مورد نظر احتکار نشده و در همان ساعات بازدید وارد انبار فروشگاه شده و نیاز به گذراندن مراحل اداری جهت خروج بوده است.

آنان معتقدند اطلاعات نادرستی به جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با کالاهای فروشگاه رفاه یاسوج داده شده بود.

 انبار فروشگاه نشان می دهد که محموله ادعایی چه زمانی تولید، بارگیری و وارد انبار شده است

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج  نیز در جمع خبرنگاران گفت :ساختار توزیع کالا در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به گونه ای است که عملا احتکار کالا بی معنا است.و نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه رفاه بازی می کردند.

شیروان نگهداری افزود: فاکتور انبار ما نشان می دهد که این محموله ادعایی چه زمان تولید شده ، چه زمان بارگیری شده و چه زمانی به یاسوج رسیده و وارد انبار شده است. ضمن اینکه تاریخ تولید روغن ها کاملا نشان دهنده ی زمان تولید کالا است .

وی  خاطرنشان کرد : بنابر اسناد موجود این روغن ها در تاریخ ۲۶ شهریور در تهران تولید شده است و در تاریخ ۱ مهرماه حواله انتقال به یاسوج آن صادر شده است که به علت شرایط ایجاد شده توسط کامیون داران ۵ مهر ماه به یاسوج منتقل و در ۷ مهر ماه به انبار فروشگاه رفاه منتقل شده که در حین تخلیه بار تیم معاون استاندار وارد محل می شوند و ادعای احتکار کالا را می نمایند که این ادعا از طرف بازرسان صنعت و معدن همراه تیم تایید نمی شود .

پس از ورود کالا به انبار فرایندهای تقسیم در فروشگاه صورت می گیرد

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج در ادامه گفت : پس از ورود کالا به انبار باید برخی فرایندهای تقسیم در فروشگاه ابتدا در انبار صورت گیرد تا این کالا برای در دسترس قرار گرفتن آماده شود . ضمن اینکه قفسه های فروشگاه هنوز تعدادی روغن در آن ها وجود داشت و تا زمان آماده شدن روغن های درون انبار برای انتقال به قفسه های فروشگاه کمبود یا مشکل خاصی وجود نداشت.

نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه بازی می کردند

نگهداری با انتقاد از شیوه برخورد با این فروشگاه گفت : هر چند به شخصه از پدید آمدن وضعیت موجود ناراضی هستم اما این گلایه را هم دارم که نباید اینگونه با آبروی من، همکارانم و سابقه موفق فروشگاه بازی می کردند چرا که اتهام احتکار بسیار سنگین است. ضمن اینکه همه ما با توجه به اعلام شرایط جنگ اقتصادی خود را سرباز و نیروهای میدانی مبارزه اقتصادی با دشمن می دانیم و از هیچ کمکی برای موفقیت در این نبرد نابرابر دریغ نخواهیم کرد.

در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام می دهیم

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه  با اشاره به اینکه این فروشگاه در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد گفت: لبخند رضایت و خوشحالی مردم از محیط آرامبخش این فروشگاه موید این ادعاست که افتخار می کنیم در این زمینه موفق بوده ایم.

نگهداری با بیان اینکه محیط مفرح وآرام در شادابی و سرزندگی انسانها نقش مهم وتاثیرگذاری دارد گفت: محیط زیبا و نشاط بخش فروشگاه رفاه رضایت مندی وتشکر مشتریان شده در اقصی نقاط شهر را در پی داشته است که این خود نیز سرمایه ارزشمندی است.

وی در پایان سازمان صنعت و معدن را متولی کنترل نظارت بر بازار دانست وگفت: بازرسان این سازمان که به شکل مستمر از فروشگاه رفاه بازدید می کنند موضوع احتکار کالا در این فروشگاه را تایید نمی کنند که طبق قانون روزانه انجام وظیفه می کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی