تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اکتبر 2018 - 0:54
کد خبر : 10178

احتکار کالا ازاساس بی معناست / درب انبار فروشگاه در انظار همه مشتریان باز است/نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه رفاه بازی می کردند

احتکار کالا ازاساس بی معناست / درب انبار فروشگاه در انظار همه مشتریان باز است/نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه رفاه بازی می کردند

آفتاب دنا : مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه یاسوج گفت : ساختار توزیع کالا در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به گونه ای است که عملا احتکار کالا بی معنا است.و نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه رفاه بازی می کردند.

آفتاب دنا : مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه یاسوج گفت : ساختار توزیع کالا در فروشگاه های زنجیره ای رفاه به گونه ای است که عملا احتکار کالا بی معنا است.و نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه رفاه بازی می کردند.

 به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، شیروان نگهداری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بازرسی  مسئولان از فروشگاه رفاه یاسوج ، اتفاقاتی رخ داد که مانع از شفافیت نتایج این بازدید شد و نهایتا هم با شرایط بوجود آمده اتهام سنگین احتکار در برخی رسانه ها به این فروشگاه زده شد.

وی با بیانم اینکه احتکار زمانی معنا پیدا می کند که منفعتی به شخص احتکار کننده برسد  خاطرنشان کرد: ما از فروش کم یا زیاد کالا و یا افزایش قیمت ها چیزی عایدمان نمی شود و اگر این فروشگاه ضرر کند یا منفعت ، من و همکارانمان حقوق ثابت خود را دریافت می کنیم.

نگهداری به اتفاقات پیش آمده اشاره کرد و گفت : مهمترین اتهامی که متاسفانه به ما زدند ، موضوع احتکار کالا است و اعلام کرده اند که روغن هایی را در انبار فروشگاه احتکار کرده ایم در حالی که در قفسه های فروشگاه روغن موجود نبوده است. اما ای کاش کمی به توضیحات ما و بازرسان صنعت و معدن که همراه خود تیم بازرسی بودند ، گوش می دادند .

در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام می دهیم

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه  با اشاره به اینکه این فروشگاه در کنار کار اقتصادی کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز انجام می دهد گفت: لبخند رضایت و خوشحالی مردم از محیط آرامبخش این فروشگاه موید این ادعاست که افتخار می کنیم در این زمینه موفق بوده ایم.

نگهداری با بیان اینکه محیط مفرح وآرام در شادابی و سرزندگی انسانها نقش مهم وتاثیرگذاری دارد گفت: محیط زیبا و نشاط بخش فروشگاه رفاه رضایت مندی وتشکر مشتریان شده در اقصی نقاط شهر را در پی داشته است که این خود نیز سرمایه ارزشمندی است.

درب انبار فروشگاه در انظار همه مشتریان باز است

مدیر فروشگاه زنجیره ای رفاه به موضوع احتکار اشاره کرد و گفت : اولا این چه شیوه احتکاری است که انبار به خود فروشگاه وصل است و درب آن در خود فروشگاه و در انظار همه مشتریان به صورت شبانه روز باز است و هر مشتری می تواند به آن سرک بکشد و از محتویات آن آگاه شود؟ در ثانی برخی اعلام کرده اند که در فروشگاه ۱۵ روز روغن نبوده است ، این در حالی است که در همان لحظه ورود بازرسان تعدادی روغن در قفسه ها موجود بوده است و برخی خبرنگاران هم تصاویر آن را منتشر کرده اند.

نگهداری در ادامه به موضوع دیگری هم اشاره کرد که تایید یا تکذیب آن را در دست خود استانداری دانست و افزود : درست لحظاتی قبل از ورود بازرسان کامیون حمل روغن وارد محدوده فروشگاه شده بود که این محل زیر پوشش دوربین های امنیتی ساختمان متعلق به استانداری است و خود آن ها بهتر از هر شخصی می توانند صحت و سقم گفته ما را تایید یا تکذیب کنند.

نگهداری گفت : مدتی است که با ایجاد ناامنی های جاده ای و اعتصاب کامیون داران که بوجود آمده است ، انتقال کالا به فروشگاه دچار مشکلاتی شده است و ما از برخی نهادها هم تقاضای کمک کرده ایم که جهت انتقال کالا با ما همکاری کنند.

فاکتور انبار نشان می دهد که محموله ادعایی چه زمانی تولید بارگیری و وارد انبار شده است

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج افزود : فاکتور انبار ما نشان می دهد که این محموله ادعایی چه زمان تولید شده ، چه زمان بارگیری شده و چه زمانی به یاسوج رسیده و وارد انبار شده است. ضمن اینکه تاریخ تولید روغن ها کاملا نشان دهنده ی زمان تولید کالا است .

نگهداری گفت : بنابر اسناد موجود این روغن ها در تاریخ ۲۶ شهریور در تهران تولید شده است و در تاریخ ۱ مهرماه حواله انتقال به یاسوج آن صادر شده است که به علت شرایط ایجاد شده توسط کامیون داران ۵ مهر ماه به یاسوج منتقل و در ۷ مهر ماه به انبار فروشگاه رفاه منتقل شده که در حین تخلیه بار تیم معاون استاندار وارد محل می شوند و ادعای احتکار کالا را می نمایند که این ادعا از طرف بازرسان صنعت و معدن همراه تیم تایید نمی شود .

پس از ورود کالا به انبار فرایندهای تقسیم در فروشگاه صورت می گیرد

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج  در ادامه گفت : پس از ورود کالا به انبار باید برخی فرایندهای تقسیم در فروشگاه ابتدا در انبار صورت گیرد تا این کالا برای در دسترس قرار گرفتن آماده شود . ضمن اینکه قفسه های فروشگاه هنوز تعدادی روغن در آن ها وجود داشت و تا زمان آماده شدن روغن های درون انبار برای انتقال به قفسه های فروشگاه کمبود یا مشکل خاصی وجود نداشت.

نگهداری گفت : در بحث ادعای عدم ارائه فاکتور اجناس در زمان حضور بازرسان باید بگویم ، کار اداری ما مانند دیگر دستگاه ها تا ساعت ۲ می باشد و در آن لحظه همکاران ما با توجه به شرایط پر تنش نتوانسته اند به درستی این خواسته را اجابت کنند اما هر لحظه هر شخص یا مقام و همچنین خبرنگاران خواستند به واحد انفورماتیک ما مراجعه و همه این اطلاعات را دریافت کنند.

از طرف همه همکارانم اگر به خبرنگاران نامهربانی شده صمیمانه عذرخواهی میکنم

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج در خصوص برخی تنش هایی هم که بین خبرنگاران و پرسنل فروشگاه رفاه بوجود آمده است گفت : متاسفانه شرایط پر تنش به گونه ای بوده است که همه طرف ها کنترل خود را از دست داده اند و از همین جا هم خود و هم از طرف همه ی همکارانم اگر به کسانی از خبرنگاران توهین یا نامهربانی شده است صمیمانه عذرخواهی میکنم. چرا که بر این باورم اگر خبرنگاران ما منصفانه به موضوعات بپردازند مطمئنا می تواند کمک کار خوبی برای ایجاد محیطی آرام در راستای توسعه و رفاه جامعه باشند.

نباید اینگونه با آبروی همکارانم و سابقه موفق فروشگاه بازی می کردند

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج در  بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از شیوه برخورد با این فروشگاه گفت : هر چند به شخصه از پدید آمدن وضعیت موجود ناراضی هستم اما این گلایه را هم دارم که نباید اینگونه با آبروی من، همکارانم و سابقه موفق فروشگاه بازی می کردند چرا که اتهام احتکار بسیار سنگین است. ضمن اینکه همه ما با توجه به اعلام شرایط جنگ اقتصادی خود را سرباز و نیروهای میدانی مبارزه اقتصادی با دشمن می دانیم و از هیچ کمکی برای موفقیت در این نبرد نابرابر دریغ نخواهیم کرد.

کسب رتبـه اول فروشـگاه رفـاه یاسـوج در فـروش سـازمانی بیـن کلیـه فروشـگاه هـای کشـور

نگهداری فروشگاه رفاه را محلی برای توزیع کالاهای ایرانی دانست وگفت: با استقبال خوب مردم این فروشگاه در زمینه فروش و سود حاصله نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته بطوری که فروشـگاه رفـاه یاسـوج در فـروش سـازمانی بیـن کلیـه فروشـگاه هـای رفـاه کشـور رتبـه اول را کسب کرد.

وی سازمان صنعت و معدن را متولی کنترل نظارت بر بازار دانست وگفت: بازرسان این سازمان که به شکل مستمر از فروشگاه رفاه بازدید می کنند موضوع احتکار کالا در این فروشگاه را تایید نمی کنند که طبق قانون روزانه انجام وظیفه می کنند.

فروشگاه رفاه  بازوان دولت در توزیع سبد کالایی اقشار آسیب پذیر

مدیر فروشگاه رفاه یاسوج با اشاره به فضای فیزیکی و دارا بودن امکانات سردخانه و انبار فروشگاه رفاه برای توزیع سبد کالای اقشار آسیب پذیر گفت: این فروشگاه به عنوان بازوان دولت طی سالهای متمادی برای کمک به دولت در توزیع مایحتاج  سبد کالایی مردم همکاری و تعامل خوبی داشته است.

وی گفت : با توجه به رضایت مندی و اقدامات خوب فروشگاه رفاه در یاسوج از طرف فرماندار شهر یاسوج و شهردار محترم این شهر لوح تقدیر دریافت کرده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی