تاریخ انتشار : جمعه 28 سپتامبر 2018 - 23:40
کد خبر : 10171

۳۰ کیلومتر از جاده “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” چهارخطه می‌شود

۳۰ کیلومتر از جاده “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” چهارخطه می‌شود

آفتاب دنا : غلام‌محمد زارعی گفت: چهارخطه کردن ۳۰ کیلومتر از جاده “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” در دست اجرا است که امیدوارم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

آفتاب دنا : نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: چهارخطه کردن ۳۰ کیلومتر از جاده “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” در دست اجرا است که امیدوارم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

غلام‌محمد زارعی اظهار داشت: ۴۲ کیلومتر از چهارخطه کردن جاده ۱۵۰ کیلومتری “بابامیدان – یاسوج – سمیرم” انجام شده و ۳۰ کیلومتر دیگر با قرارداد ۷۵ میلیارد تومان با شرکت‌های مختلف نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه چهارخطه کردن ۸ کیلومتر از جاده “یاسوج – شیراز” در دست اجرا است عنوان کرد: بخش زیادی از این محور چهارخطه شده و به نوعی در این زمینه ۴۲ میلیارد تومان قرارداد داریم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس عنوان کرد: هم اکنون ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بویراحمد با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا داریم که برای تخصیص اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها از طریق مسئولان کشوری از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

وی با تشریح تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه گازرسانی به ۲۶ روستای دلی خمسیر، گنجگون و تنگ سرخ افزود: دولت برای هر علمک گاز ۶ میلیون تومان هزینه می‌کند که در برخی مواقع توجیه ندارد ولی برای بهره‌مندی مردم از خدمات این پروژه‌ها به هر قیمتی با چانه‌زنی اجرایی می‌شوند.

زارعی ادامه داد: در یک سال اخیر طرح هادی ۷۷ روستا با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلوین تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان بویراحمد اجرایی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی