تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 20:57
کد خبر : 10152

طرح ایران مهارت برای اولین بار درمدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

طرح ایران مهارت برای اولین بار درمدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

آفتاب دنا : دکتر ایوب رضایی گفت: در این طرح داوطلبان در مدت ۶۰ ساعت آموزش می‌توانند آموزش‌های لازم در ۱۰ مهارت پیش بینی شده را فرا گرفته و در صورت قبولی گواهی مهارت آموزی را از اداره کل فنی وحرفه‌ای استان دریافت کنند

آفتاب دنا : معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ایران مهارت برای اولین بار درمدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، دکتر ایوب رضایی با بیان این خبر اظهار داشت: با هدف شناسایی وپرورش استعداد و توانایی‌های دانش آموزان و توسعه فرهنگ کارآفرینی و با توجه به تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان فنی حرفه‌ای کشور طرح ایران مهارت برای اولین بار در ۴۰ آموزشگاه دولتی متوسطه اول و تمامی مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: در این طرح داوطلبان در مدت ۶۰ ساعت آموزش می‌توانند آموزش‌های لازم در ۱۰ مهارت پیش بینی شده را فرا گرفته و در صورت قبولی گواهی مهارت آموزی را از اداره کل فنی وحرفه‌ای استان دریافت کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای شکوفایی طالبان علم و دانش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، افزود: بر اساس این طرح شرکت دانش آموزان مدارس شبانه روزی به صورت رایگان است.

دکتر رضایی  خاطرنشان کرد: برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی با هدف کیفی بخشی به امر آموزش و پرورش در تمامی مدارس این استان در شهرستان‌ها و مناطق اجرا می‌شود.

فرایند انتخاب مدیران مدارس در تمام شهرستان‌ها و مناطق استان اجرایی می‌شود

رضایی در  بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید فرایند انتخاب مدیران مدارس در مدارس شهرستان بویراحمد به صورت پایلوت اجرا شد گفت: این طرح در سال تحصیلی آینده در تمام شهرستان‌ها و مناطق استان اجرایی می‌شود، وداوطلبان واجد شرایط می‌توانند در آزمونی که متعاقباً اعلام می‌شود، شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی