تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آگوست 2018 - 18:36
کد خبر : 10089

محمود پیروزه به‌عنوان سرپرست کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی شد

محمود پیروزه به‌عنوان سرپرست کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان معرفی شد

محمود پیروزه گفت:صداقت را اصل و اساس می‌دانم، شفافیت در کارها و صداقت سرلوحه فعالیتم خواهد بود.

آفتاب دنا : سرپرست جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم  معارفه خویش گفت: بنده شاهد زحمات، تلاش‌ها و خدمات آقای «گرجی زاده» از نزدیک بوده‌ام، خوش‌رویی، مهربانی و خستگی‌ناپذیری ایشان مایه خوشحالی است و اگر اینجا تشکر نکنم کم گذاشته‌ام و باید تشکر کنم.

محمود پیروزه افزود: بنده با توجه به اینکه نیروی آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد هستم، اما از سال ۸۰ وارد دستگاه آموزش‌وپرورش شدم و ۳ سال قبل از آن با دستگاه‌های فرهنگی استان ارتباط داشته‌ام و سابقه فرهنگی بنده با دستگاه‌های فرهنگی متولی استان بیشتر از سابقه خدمتی در آموزش‌وپرورش است، این را به فال نیک می‌گیرم و خیلی خوشحال هستم، بنده از جنس همین همکاران هستم و در مدتی که خدمت دوستان بوده‌ام هیچ‌گاه خودم را جدا از مجموعه ندانسته‌ام.

وی اظهار داشت: نگاه محوری بنده به مربیان در کانون نگاه عمودی، رئیس و مرئوسی نیست، اساس و شاکله کانون را مربیان تشکیل می‌دهند، رسالت کانون پرورش فکری مشخص هست که باید درزمینهٔ اهداف، اسناد و ابلاغیه مرکز کانون حرکت کنیم بلکه روش‌ها متفاوت هست.

پیروزه افزود: تکریم همکاران، احترام، بزرگداشت، کرامت انسانی، ارزش‌های والای اخلاقی، همدلی، مهر و مهربانی، عشق ورزیدن به کار و دوست داشتن همکاران سرلوحه فعالیت بنده بوده و همچنان در رأس برنامه‌های بنده خواهد بود.

وی اظهار داشت: جنس فعالیت در دستگاه‌های فرهنگی خیلی فراتر، حساس‌تر و ظریف‌تر از سایر دستگاه‌هایی است که در حوزه دولت خدمت می‌کنند بنا بر این باید عقاید و افکار خود را مناسب با این فضا ترکیب و تلطیف کنیم که فضای امن و راحت، ایجاد همدلی، دوستی و مهربانی باید در این مجموعه‌ها به‌خصوص کانون پرورش فکری نهادینه شود.

سرپرست جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: امیدواریم که با دست دادن در دست هم آنچه آقای «گرجی زاده» و مدیران قبل انجام نداده‌اند و یا نتوانسته‌اند و یا فضای فیزیکی، فضای مادی و امکانات مادی در اختیار نبود ما همان‌ها را تکمیل کنیم وظیفه خود را انجام دهیم.

پیروزه ادامه داد: بنده صداقت را اصل و اساس می‌دانم، شفافیت در کارها و صداقت سرلوحه فعالیتم خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود گفت: در پوشش سیاه هر شب تبسمی از طلوع پیداست، به آن لبخند امید باید بست و من به امیدواری خودم معتادم، نور را باید دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی