تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آگوست 2018 - 0:55
کد خبر : 10070

دیدارمعاون دانشگاه فرهنگیان کشوربا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

دیدارمعاون دانشگاه فرهنگیان کشوربا معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشوردرجریان سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با عزیز فیلی معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار کرد.

20180814_120141آفتاب دنا : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان کشوردرجریان سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد با عزیز فیلی معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار کرد.

به گزارش آفتاب دنا ، دکتر علی خاکی در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر از حمایتهای استاندار از دانشگاه فرهنگیان گفت: در زلزله اخیر شهر یاسوج  به ساختمانهای دانشگاه فرهنگیان استان خساراتی وارد شد که باید اقدامات اساسی برای ساماندهی این فضاها صورت گیرد.

وی ملاقات با استانداررا پیرامون بحث کمک به حل مشکلات فضاهای آموزشی این دانشگاه را رضایت بخش توصیف کرد وگفت: انتظار می رود حضرتعالی که از مدیران خوشنام وبا تجربه در عرصه مدیریت اجرایی کشور هستید به توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته این دانشگاه را یاری نمایید.

پیگیری مسائل دانشگاه فرهنگیان با حضورمسئولان مرتبط

معاون معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن تشکر از حساسیت مسئولان کشوری نسبت به مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان ازپیگیری مسائل  این دانشگاه در جلسه با مسئولان مرتبط خبر داد.

عزیز فیلی با بیان اینکه دانشگاه نقش مهمی درتوسعه درابعاد گوناگون دارد  گفت: تلاش می کنیم از همه ظرفیتهای استان برای کمک به دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم.

دکتر نوروز هاشمی نیز دراین دیدار ضمن بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه  وتقدیراز توجه و عنایت مجموعه استانداری به مشکلات فضاهای آموزشی واداری دانشگاه از معاون امور عمرانی استاندار خواست  قبل از شروع سال تحصیلی دانشگاهها برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان چاره اندیشی کند .

20180814_120145

20180814_120602(0)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی